zaterdag 7 april 2012

Culy.nl Krispy heart pops



Op de site van http://www.culy.nl/ kom je hele leuke orginele recepten tegen.Dit recept is een hele leuke tractatie voor op school of een kinderfeestje.  Om het extra leuk te maken heb ik er folie en een strikje eromheen gedaan. Het is nog lekker ook!

Ingredienten
55 gram boter
1 pakje mini marshmallows
1000 gram Rice Krispies (van Kellogg's)
24 (witte stokjes)
Bereiding
Verwarm in een grote pan de boter. Laat het smelten op een medium warm vuur. Doe de marshmallows erbij en laat die ook helemaal smelten. Zet het vuur uit en doe vervolgens de rijst pops erdoorheen en mix het door elkaar zodat het een gelijkmatig mengsel wordt. Leg een stuk bakpapier neer en leg daarop de mix van de boter, marshmallows en de rijst pops. Maar er een plak van (ongeveer 9x13 cm) en zorg dat het een gelijkmatige plak is.Hier ging het bij mij fout. De massa bleef aan mijn deegroller hangen. Ik heb er nog een bakpapier opgelegd. Dit werkte beter. Het papier meteen verwijderen.  Laat het 15-20 minuten rusten zodat het op kamertemperatuur kan komen. Neem vervolgens het vormpje wat je uitendelijk wil maken, ik heb voor een sterretje gekozen. Druk je sterretjes uit de plak en duw die vervolgens heel voorzichtig op het stokje. Zorg dat ze er goed inzitten. Je kunt als je wil, garneren met chocoladesaus. Hierbij de link naar het orginele recept    http://www.culy.nl/recepten/rice-krispy-heart-pops/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten