zaterdag 8 september 2012

De Peperbol op de Albert Cuyp

Er gaat niets boven een dagje Albert Cuyp in Amsterdam. Heerlijke kraampjes met verse vis, mooie groenten, vers gebrande nootjes, mooie bossen bloemen. Ik vind het een feestje. Als ik er ben, moet en zal ik altijd even langs de Peperbol. Daar hebben ze zoveel kruiden. Ik kijk er altijd mijn ogen uit en wordt er enorm hebberig van. Ik koop een paar zakjes kruiden, doe ze thuis in een potje, stickertje erop en klaar is kees. Ze hebben ook een website waar je de kruiden online kan bestellen depeperbol, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Er gaat toch niets boven een dagje Albert Cuyp?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke potjes en heerlijke gerechten op je blog, leuk!
    Ik volg je volg je terug?
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen