zondag 9 september 2012

Visitekaartjes


Heb je een visitekaartje?. Dat werd me steeds vaker gevraagd. Nee, die heb ik niet. Ik blog over eten, koken, en proeven. Over smaken, geuren en genieten. Ik ben geen echte kok, zelfs geen thuiskok.  Ik kook omdat het ontspannend is. Ik kook omdat ik gek ben op lekker eten. Ik kook omdat ik het gezellig vind om voor vrienden te koken. Ik houd van  de smaken van de seizoenen. Ik heb een enorme hekel aan koken met pakjes en zakjes.  Daarnaast ben ik toevallig ook nog gek op fotograferen. Die passie bracht me bij de fotovakschool, waar ik de basisopleiding volgde. Twee liefdes die nu samenkomen in deze blog. En dus nu een visitekaartje voor een project waar ik nog lang niet klaar mee ben. Ik geniet. Dat is toch de bedoeling? Dank je wel lieve zus Maggieworks, voor het ontwerp van het kaartje. Jij weet precies wat ik bedoel. xxx

2 opmerkingen: